LT
Spalio 16 d., trečiadienis


Tinklomatas - tai nemokama paslauga BITĖS duomenų perdavimo ir interneto paslaugų klientams. Taip pat tai:
  • vienas įrankis duomenų perdavimo ir interneto paslaugų kanalų apkrovimams stebėti įvairiais laikotarpiais;
  • paslauga, kuria lengva ir patogu naudotis;
  • saugi paslauga - informaciją gali matyti tik autorizuoti vartotojai.
NAUDINGA INFORMACIJA
Kas yra Tinklomatas?
Dažnai užduodami klausimai
Kontaktinė informacija
PAPILDOMOS PASLAUGOS
BITĖS "looking glass"
TURITE KLAUSIMŲ?
Parašykite mums, ir BITĖS specialistai su Jumis susisieks
Dažnai užduodami klausimai

Ar "Tinklomato" paslauga yra mokama?
Ši paslauga yra nemokama.


Ar mano įmonė gali naudotis "Tinklomato" paslauga?
"Tinklomato" paslauga teikiama visiems naudojantiems BITĖS teikiamas "Interneto skirtąja linija PRO", "Virtualiojo privataus tinklo" ar "Frame Relay" paslaugas.


Ar "Tinklomato" paslaugai yra reikalinga su BITE sudaryti šios paslaugos teikimo sutartį?
Ne, nereikia. Norėdami naudotis "Tinklomato" paslauga Jūs turite atsiųsti užpildytą, įmonės įgalioto asmens pasirašytą ir antspaudu patvirtintą prašymo formą faksu 8 699 00541. Paslaugos užsakymo formoje reikia nurodyti įgaliotą asmenį, jo elektroninio pašto adresą arba telefoną, kuriam bus praneštas vartotojo vardas bei prisijungimo slaptažodis.


Dar nesinaudojame BITĖS teikiamomis paslaugomis "Interneto skirtąja linija PRO", "Virtualiojo privataus tinklo" ar "Frame Relay". Ar užsakant šias paslaugas, reikės papildomai užsakyti ir "Tinklomato" paslaugą?
"Tinklomato" paslauga Jums bus aktyvuota bei vartotojo vardas ir prisijungimo slaptažodis bus pranešti iš karto po šių paslaugų aktyvavimo.


Esame BITĖS klientai ir naudojamės interneto ryšio paslaugomis - ar galime tapti "Tinklomato" paslaugos vartotojais?
Taip, jei naudojatės "Interneto skirtąja linija PRO" ir (arba) "Virtualiojo privataus tinklo" ir (arba) "Frame Relay" paslaugomis, galite tapti ir "Tinklomato" vartotojais - tereikia atsiųsti užpildytą, įmonės įgalioto asmens pasirašytą ir antspaudu patvirtintą prašymo formą faksu 8 (5) 2390385. Paslaugos užsakymo formoje reikia nurodyti įgaliotą asmenį, jo elektroninio pašto adresą arba telefoną, kuriam bus praneštas vartotojo vardas bei prisijungimo slaptažodis.


Ar yra kokių atvejų, kai "Tinklomato" paslauga nėra teikiama?
Jeigu BITĖS atitinkamos "Interneto skirtąja linija PRO", "Virtualiojo privataus tinklo" ar "Frame Relay" paslaugos teikimas yra laikinai sustabdytas, Jūs negalėsite matyti šios paslaugos kanalo apkrovos statistinių duomenų.


Išsamesnė informacija
Mūsų specialistai mielai atsakys į Jūsų klausimus - kreipkitės į BITĖS klientų informavimo skyrių telefonu 8 699 23230, el. paštu info@bite.lt.

UAB "Bitė Lietuva" 2019 | Kontaktai